Brev:
Modermælk, erstatning og skemad
9. september 2016
Alder:
4 mdr.
Modermælk, erstatning og skemad
Hej Helen
Jeg har lige læst i din bog om børn og mad, at hvis man både giver modermælkserstatning og ammer skal man helst vente med ske mad til barnet er 6 måneder.
Men jeg ammer ham ikke, jeg giver ham min mælk på flaske efter at pumpe med en hånd pumpe. Og jeg pumper cirka 60 ml ud 1 gang om dagen og resten af dagen pumper jeg cirka 30-40 ml ud samlet.
Vil du stadig mene at jeg skal vente med skemad til han er 6 måneder?
Et andet spørgsmål, får han overhoved gavn af min mælk selvom han får modermælkserstatning og selvom det ikke er ret meget jeg pumper ud? Jeg vil ihvertfald blive ved til der ikke er mere mælk.
Hilsen